Zasady współpracy
Cześć! Jeśli widzisz tę stronę, prawdopodobnie niedługo będziemy pracować w dłuższym procesie. Oto kilka krótkich zasad współpracy między nami, dzięki którym będzie ona przebiegała efektywnie i przyjemnie.
Oto one:
- Pracuję w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-15.
- Na wiadomości odpisuję w ciągu 72h w dni robocze.
- Kontaktujemy się tylko i wyłącznie drogą mailową na adres: hello@przystanekinternet.pl, wiadomości wysłane innymi kanałami nie są uznawane na dostarczone.
- Nie odpisuję na wiadomości na Instagramie, Messengerze, Whatsappie czy wysłane poprzez sms.
- Odpowiedzi lub akceptu oczekuję od Ciebie w ciągu 72h od przesłania Ci materiałów/wiadomości, chyba że umówimy się w konkretnym przypadku inaczej.
- Spotkania/konsultacje mogą być odwołane/przełożone minimum 24h przed planowanym terminem. W przypadku odwołania/przełożenia po tym czasie spotkanie/konsultacja jest uznana za odbytą i nie przysługuje za nią zwrot.
- Płatności za kolejne miesiące współpracy następują z góry na podstawie wystawionej prawidłowo faktury VAT.