O mnie - Przystanek Internet

o mnie

Mam na imię Weronika
i pomagam Firmom zaistnieć online.

Ekspertka i trenerka social media

Pomagam firmom wykorzystać potencjał social mediów i wideo, by szybciej budowali zaufanie klientów i sprzedawali więcej.

Szkoleniowiec, marketerka i twórczyni wideo do internetu. Autorka książki “Internet możliwości”  oraz ebooka: Jak zarobić (i nie dać się wrobić) w internecie i kursów: Przystanek sztuczna inteligencja, Uporządkuj swój biznes na freelancePrzystanek Tiktok dla biznesu. Dużą częścią mojej aktywności są szkolenia i programy, w których uczę firmy i marki osobiste wykorzystywania możliwości social mediów.

W zaledwie 2 lata dzięki social mediom i wideo marketingowi zbudowałam markę osobistą, której ufają firmy w całej Polsce. 

W sieci działam jako Przystanek Internet.

blondynka w różowym swetrze na kanapie z herbatą w ręku
Autorką zdjęcia jest Justyna Kocur-Czarny
https://jkocurczarny.com

Moja książka

Weronika Modzelewska Internet możliwości
Autorką zdjęcia jest Marta Młot
https://martamlot.art/

Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu.

Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?

obszary, w których mogę ci pomóc

01.

Strona WWW buduje Twój wizerunek, zadbaj by była czytelna, funkcjonalna i odzwierciedlała Twoje wartości

02.

Komunikacja z potencjalnym klientem w kanałach SM powinna być przejrzysta i szczera. Nauczę Cię jak nawiązywać otwarte relacje z odbiorcą

03.

Strategia, cele, działania, mierniki efektywnościowe.
Twoja obecność w sieci musi być zaplanowana, tutaj nie ma miejsca na przypadek. 

04.

Twoja firma potrzebuje uwagi, aby rosnąć w siłę. 
Dbając o swój rozwój pracujesz na jej sukces.

OPINIE WIDEO OD MOICH KLIENTEK

Shopping Cart