Instagram to genialna platforma nie tylko do publikowania momentów ze swojego życia, ale również do budowania własnej marki. Otwiera nam furtki do ogromnej bazy potencjalnych klientów, z którymi możemy się porozumiewać przez komentarze czy wiadomości prywatne. Dodatkowo, budujemy własną markę w sieci i możliwość tworzenia przeróżnych kampanii marketingowych. Jak założyć takie konto? Poniżej znajdziesz ilustrowany poradnik krok po kroku.
poradnik:
Wyszukaj stronę Instagrama poprzez przeglądarkę.
Po wejściu w stronę, wyświetli się panel. Wybierz opcję „Zarejestruj się”.
Podaj niezbędne dane tj. e-mail, imię i nazwisko, hasło. Wymyśl nazwę konta. Jeśli zakładasz konto dla swojej marki, użyj jej nazwy. Następnie kliknij „Dalej”.
Podaj swoją datę urodzenia. Następnie kliknij „Dalej”.
Po tym kroku, należy zalogować się na pocztę. Tam powinien znaleźć się mail od Instagrama z kodem potwierdzającym twoje logowanie. Jeśli go nie widzisz, przejrzyj takie kategorie jak spam, oferty, społeczności. W razie braku maila możesz wybrać opcję przesłania go jeszcze raz. Po otrzymaniu kodu, wpisz go widniejące okno.
Po potwierdzeniu należy odpalić stronę Instagrama jeszcze raz i przejść do panelu „Zaloguj się”. Wpisz wcześniej podane dane.
Wybierz opcję zależną od Twoich preferencji. Zapisanie danych logowania spowoduje szybsze korzystanie z platformy przy każdym wejściu- nie trzeba będzie wpisywać loginu i hasła.
Gratulację! Możesz już korzystać z konta. Instagram intuicyjnie poprowadzi Cię teraz przez następne kroki, by uzupełnić swój profil. Na załączonym obrazku widnieje wybór obserwujących. Wybierz tych, którzy Cię inspirują lub sam/sama wyszukaj ciekawych kont. Następnie możesz przejść do takich działań jak ustawienie zdjęcia profilowego, czy uzupełnienie swojego bio. Udanej zabawy! 🙂