Wrzesień to idealny czas na nadrobienie wiedzy i zdobycie nowych kompetencji. Czasem wiąże się też z dodatkowymi wydatkami (np. rok szkolny :D), dlatego dziś przygotowałam zestawienie darmowych webinarów, które przydadzą Ci się zarówno jako przedsiębiorcy, jak i kiedy pracujesz na etacie.
Wszystkie z dzisiejszego zestawienia znajdują się na platformie szkoleniowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Aby dołączyć wystarczy się zarejestrować. Proces rejestracji konta jest szybki i prosty – wystarczy podać swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail oraz zaakceptować regulamin szkoleń. Dodatkowo w profilu użytkownika można podać więcej informacji takich jak region zamieszkania czy informacje o zatrudnieniu. Webinary są certyfikowane. Warto zapisać się już dziś, bo niektóre zaczynają się już w przyszłym tygodniu!
Na stronie znajdziesz również inne szkolenia z pozostałych kilku kategorii. Więcej informacji na stronie www.szkolenia.pfp.com.pl.
Post nie powstał we współpracy z Polską Fundacją Przedsiębiorczości i stanowi subiektywne zestawienie.
EXCEL
W Internecie dostępna jest statystyka, mówiąca, że Excela używa trochę ponad 1 miliard osób na całym świecie. Jest to jedno z najbardziej popularnych narzędzi biurowych. Z uwagi na to, jak bardzo Excel jest rozbudowany, może budzić respekt. O Excelu w prosty sposób opowiada Bartek z @ogarnijkomorki.
Warto sprawdzić:
–Opanuj funkcje Excela niezbędne w codziennej pracy
–Excel – Typowe zadania w czasie rozmowy o pracę
–Jak wykorzystywać AI w pracy w Excelu? – wprowadzenie
–Top 10 funkcji w Excelu dla księgowości, kadr i rozliczeń
–Top 10 narzędzi dla działów: księgowości, kadr i rozliczeń
–Tabele przestawne dla działów księgowości, kadr i rozliczeń
social media
Facebook, Instagram, Linkedin – to jedne z najczęściej wybieranych kanałów przez marki osobiste. Warto wiedzieć jak budować na nich swój profil i jak się reklamować. Webinar o Linkedin poprowadzi Iwona Caputa, a o reklamach – Artur Jabłoński.
Warto sprawdzić:
–Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie
–Budowanie marki na LinkedIn cz.2 Profil osobisty i firmowy
zmiana pracy
Zdarza się, że wysyłamy CV i …. długo… długo… nic. Dlaczego? Powodów może być wiele, ale może warto zastanowić się jak przygotowuję swoje CV, a jak robią to inni? Na co zwracać uwagę? A jak już wyślesz CV i zostaniesz zaproszona na rozmowę – czy wiesz jak wypaść na niej najlepiej? O CV będzie mówić Monika Bezak z Mindloop, a o przygotowaniu do rozmowy – Patrycja Puła.
Warto sprawdzić:
–Rozmowa kwalifikacyjna po niemiecku
Canva
Canva to proste, intuicyjne, darmowego narzędzia, które pozwoli Ci, w szybki i łatwy sposób tworzyć wyjątkowe grafiki, materiały sprzedażowe, edukacyjne czy prezentacje. O podstawach przygotowania grafik opowie Kamila z @glow_brand_marketing.
Warto sprawdzić:
–Canva poziom średniozaawansowany
sprzedawaj słowem
Jak pisać, by sprzedawać produkty, usługi i idee? Przekonasz się na tym szkoleniu. Poznasz na nim kilkanaście mechanizmów psychologicznych, które sprawią, że będziesz tworzyć bardziej perswazyjne teksty. O formułach copywriterskich będzie mówić Jakub Krzywolak.
Warto sprawdzić:
–Sprzedawaj słowem – copywriting i psychologia perswazji
w pracy
Problemy komunikacyjne i problemy związane ze skuteczną współpracą zdarzają się wszędzie. Bez względu na wielkość organizacji, czy jej branżę, „trudni ludzie” pracują wszędzie. Jak sobie z nimi radzić? O tym opowie Anita Gałek z @mojeflow_anita_galek.
Warto sprawdzić:
–Jak współpracować z trudnymi ludźmi?
To co wybierzesz się na któryś? 🙂