Recenzja książki "Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku" Anny Ledwoń-Blacha - Przystanek Internet

Recenzja książki „Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku” Anny Ledwoń-Blacha

Książkę „Zbuduj przyszłość swojej marki. Brand purpose krok po kroku” Anny Ledwoń-Blacha wybrałam sobie w ramach współpracy z wydawnictwem OnePress i bardzo podoba mi się to, że powstają pozycje na temat brand purpose, brakuje w Polsce literatury na ten temat.

Generalnie brand purpose tłumacząc go na język polski jest to taki cel marki, ale nie materialny, czyli niedotyczący samego generowania zysków tylko czegoś więcej, co dana marka chce robić, takiej słusznej sprawy.

To, co mi się bardzo podoba w tej książce to to, że jest dużo praktycznych przykładów i porad, że oprócz takiego samego opisania tych faktów jest też dużo takich insightów z firm, czy od ludzi z firm, które już ten brand purpose w swojej filozofii stosują, korzystają, które mają go określonego.  Super też, że nie jest tutaj od razu czytelnikowi narzucone co trzeba, co nie trzeba, czy jak się powinno robić.

Jest też dużo różnego rodzaju infografik, ogólnie dobrze się to czyta i dosyć szybko, chociaż książka ma prawie 300 stron. Naprawdę jest lekko napisana i myślę, że tak bardzo konkretnie. To, co mi się podoba właśnie to oprócz tych praktycznych wskazówek porad to też prezentowanie różnych perspektyw nie tylko: to jest dobre róbcie tak, ale też właśnie pokazania dobrych i mniej dobrych stron tych działań. Ode mnie duża polecajka myślę, że śmiało 8/10. 

Bardzo fajna książka, podobało mi się też, że są konkretne przykłady danych zachowań, czy tego co robić, czego nie robić, jak to może wyglądać, jak to określić. Są też rozmowy, które wzbogacają i też uświadamiają czytelnika jak różne mogą być te słuszne sprawy i że naprawdę warto coś takiego w swojej firmie czy marce wprowadzić.

Myślę, że książka będzie najbardziej przydatna na początkowym etapie budowania naszej firmy/marki, ale też przyda się, jeżeli wcześniej nad tym aspektem się nie zastanawialiśmy i może, pomoże właśnie ustalić i zauważyć wartość tego brand purpose u nas.

Wersja wideo:

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Shopping Cart