Legalny profil firmowy - Przystanek Internet

Legalny profil firmowy na IG, FB i TT

Promujesz siebie i swój biznes w mediach społecznościowych? A czy wiesz, jak robić to zgodnie z prawem?

Niestety, niektóre „sprytne” sposoby na zwiększanie zasięgów bywają również niezbyt legalne!

Nawet share’owanie popularnych memów bywa ryzykowne. Udostępnianie cudzego contentu, reagowanie na trendy, real time marketing, tworzenie konkursów promocyjnych – czeka tam na Ciebie wiele prawniczych pułapek, które mogą Cie kosztować sporo problemów, nerwów oraz pieniędzy.

Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak prowadzić legalny profil firmowy na Instagramie, Facebooku albo TikToku, zapisz się na listę zainteresowanych moimi przyszłymi kursami online na ten temat:

.
.

Karina Kunc-Urbańczyk

dr Karina Kunc-Urbańczyk znana również jako @prawowita.karina

Doktor nauk prawnych. Specjalistka z zakresu prawa autorskiego i mediów społecznościowych. Od dekady zawodowo związana z wymiarem sprawiedliwości, obecnie wspiera przedsiębiorców w zespole „Prawo Małego Biznesu”, prowadzi szkolenia i tworzy kursu online dla osób działających online. Na swoich profilach społecznościowych i w podcaście “PrawoWita” hobbystycznie edukuje twórców online, podpowiadając jak legalnie tworzyć i promować się w Internecie.

Shopping Cart